23 Aralık 2013 Pazartesi

Türkiye'yi sarsacak yeni skandal!

akp'nin bakanları, azınlık mallarının iadesi, bakan çocukları, bilal erdoğan, bulgar kilisesi vakfı, çevre ve şehircilik bakanlığı, recep tayyip erdoğan, rüşvet, usulsüzlük, yasalar
Türkiye'yi sarsacak yeni skandal! Bilal Erdoğan
Türkiye'yi sarsacak yeni skandal!

200 trilyonluk ''özel talimat''ı Başbakan Erdoğan mı verdi?

İSTANBUL- Yeni çıkan ''Azınlık Malları'nın İadesi Yasası'' çerçevesinde Bulgar Kilisesi Vakfı'na verilen Şişli'deki 60 dönümlük araziye, vakıf ile anlaşan Taşyapı'nın sahibi Emrullah Turanlı, ofis, alışveriş merkezi ve rezidans otelden oluşan bir proje yapmayı planladı. Ancak araziyi ranta çevirmek için 200 trilyonluk bir vurgun düzeni kurulduğu iddia edildi. Turanlı, bir arkadaşı aracılığıyla ÇŞB'nın onayını da alarak vakıf arazisini ''Özel Proje Alanı'' haline getirtti. Talimatın ise Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'dan geldiği öne sürüldü.

TOKİ'ye yönelik operasyonlar, yeni bilgileri de gün yüzüne çıkarıyor. Bunlardan biri de Taşyapı'nın Sahibi Emrullah Turanlı'nın 200 milyonluk projesi...

Emrullah Turanlı, Şişli'deki arazinin Özel Proje Alanı ilan edilmesi için 17 Temmuz 2013 tarihinde Ankara'da Başbakan Erdoğan ile görüştü. Başbakanın, Çevre ve Şehircilik Bakanı Bakanı Erdoğan Bayraktar'a talimat vermesi üzerine işlemlerin tamamlandığı iddia edildi.

BÜROKRATLARIN RANT İTİRAFI DİNLEMEDE
Emlak Konut GYO Genel Müdürü Murat Kurum'un, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Mekânsal Planlama Genel Müdürü Mehmet Ali Kahraman'a 200 trilyonluk rant getiren imar planı değişikliği yaptıran Emrullah Turanlı için "Bunlarla uğraşılır mı abi en yukarıya (Başbakana) da ulaşıyor bu adamlar" dediği telefon dinlemelerine takıldı.

Mehmet Ali Kahraman ile Murat Kurum arasındaki görüşme:

24.07.2013

M.A.K : Oğlum o adamın her işi öyle biliyormusun İstanbul'daki her işi böyle

M.K : Ya yok abi ya

M.A.K : Başka işleri de böyle

M.K : He hiç ... yapsın gitsin hiç ben kesinlikle şey yapmıyorum yani ben ben hakkımı helal etmiyorum diyor ben hiç etmiyorum ya

M.A.K : Tamam

M.K : Ha yani böyle birşey var mı




M.A.K : Mahkemede siz ama şey yaparsınız zaten orayı değil mi

M.K : Abi mahkemede bunlar bunlar namussuz abi bunlar gidiyorlar mahkemede de her türlü şeyi yapıyorlar ya

M.A.K : He yapıyorlar yapıyorlar evet

M.K : Bunlarla uğraşılır mı abi bunlar şey adamlar ya

M.A.K : Doğru doğru doğru sakat adamlar

M.K : Yani o işte abi

M.A.K : En yukarıya da ulaşıyor ya adamlar ya her dakikada en yukarıya ulaşıyorlar

M.K : Abi ulaşsın bence yani oraya da söylemek lazım ya hem burdan geleceksin sen 100 trilyon 200 trilyon rant alacaksın plan imar planını değiştireceksin

M.A.K : Evet

M.K : Ee bir de gideceksin devletten 50 trilyon 30 trilyon 40 trilyon nerden nasıl kırparım efendim ordan nasıl çalarım ordan nasıl çırparım böyle bir iş var mı abi ya

M.A.K : Evet doğru doğru

M.K : Yani bilmiyorum ben bence doğru değil yani

M.A.K : Neyse ben onu o zaman şey yapayım onu bakan beye ileteyim de bakan bey şey yapsın üst taraf ...

YİNE TÜRGEV YİNE BİLAL ERDOĞAN
Emrullah Turanlı, Başbakan ile görüştükten sonra Bilal Erdoğan'ı aradı ve ertesi gün kendisine bir evrak getireceğini söyledi. İkili sık sık Bilal Erdoğan'ın Yönetim Kurulu üyesi olduğu TÜRGEV'DE buluŞTU.

MÜSTEŞAR YARDIMCISI ATADILAR
Öte yandan, aynı çevrelerin, Prof. Dr. Mehmet Emin Birpınar'ı müsteşar yardımcısı olarak atatacağını ifade ettiği polis tarafından kayda alınan görüşmelerden anlaşıldı. Çevre Bakanlığı'ndaki işlemlerin hızlı yürümesi için yapılan görüşmelerden sonra Birpınar'ın istenilen göreve getirildiği anlaşıldı. Telefon görüşmelerinde "O bütün işimizi yapar" denilen Emin Birpınar, 2 Temmuz günü Çevre Yönetimi Genel Müdürlüğü ve Çevresel Etki Değerlendirmesi, İzin ve Denetim Genel Müdürlüğü'nden Sorumlu Müsteşar Yardımcılığı görevine atandı.

(Gerçek Gündem)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu güne değin en çok tıklanılanlar